MOJE PRVNÍ NAROZENINY

23.10.2011 09:49

 

Dámy a pánové, už je mi rok.

 

Přesněji řečeno rok a týden, kdy jsem toto své významné životní jubileum oslavil se svými nejbližšími (dříve jim pracovní vytížení a povinnosti nedovolily mi blahopřát). Nicméně v sobotu 22. října 2011 jsme se všichni sešli v prostorách mateřského a rodinného centra Jonáš v Podbořanech – a bylo nás tolik, že mi prsty na obou rukou nestačily na to, abych nás všechny spočítal. Kromě rodičů totiž přišli hned tři babičky, dva dědečkové, dvě tetičky a tři strýčkové.

Dostal jsem svůj první dort. Svítila na něm jedna svíčka a byl celý, celičký jenom můj. Také jsem ho řádný kus zbaštil. Ochutnat jsem dal ale i všem ostatním.

Všichni mi pak popřáli všechno nejlepší a dostal jsem i kupu dárků. Celý den jsme si pak v Jonáškovi všichni hráli, prostě prožili jsme spolu krásný den.